Przypomnij sobie, ile razy zdarzyło Ci się kupić coś przez internet i później żałować? Albo zarezerwować pokój w hotelu, który na zdjęciach wyglądał zupełnie
copywriter, copywriting, pisanie tekstów
Reklama nie lubi nudy   Każdego dnia stykamy się z ogromną ilością treści. Co rusz wpada nam w oko jakiś zabawny tekst, szokujące zdjęcie lub film.
content marketing, copywriter, copywriting, pisanie tekstów, storytelling
,
Jak pisać krótko (i na temat)   Strzał w plecy. Przeszywający szept. Wybuch bomby. Okrzyk radości. Takimi migawkami twórcy trailerów i reklam przyciągają uwagę widza. Mają
copywriter, copywriting, pisanie tekstów, Śląsk, storytelling
, ,
  Lektura na trawie   Któregoś dnia, przeglądając zasoby Allegro natknęłam się na książkę, która mocno mnie zaintrygowała. Bez wahania kliknęłam „kup teraz”, zapłaciłam całą
content marketing, copywriter, copywriting, Śląsk
, , , ,
storytelling
Czym jest brief?   Najogólniej rzecz ujmując, brief to dokument zawierający najważniejsze założenia prowadzonej przez agencję kampanii reklamowej. Pełni rolę łącznika pomiędzy Klientem a agencją (lub niezależnym
brief reklamowy, content marketing, copywriting
,