Copywriter versus pisarz. Znajdź różnice

  Copywriter versus pisarz. Znajdź różnice   Myśląc o pisarzu, oczami wyobraźni widzimy człowieka pochylonego nad klawiaturą (bądź notatnikiem), obowiązkowo ze szklaneczką czegoś mocniejszego pod ręką. W tle regały uginające się pod ciężarem książek. Najpewniej za oknem panuje ciemność, bo natchnienie zwykle przychodzi nocą. Wtedy też współlokatorzy śpią i można

„W market[r]ingu” – recenzja książki

Jak zostać królem social media?   Gary Vaynerchuk to charyzmatyczny spec w dziedzinie mediów społecznościowych. Układ książki „W market[r]ingu” ma przypominać etapy walki bokserskiej. Szybkie tempo akcji, dobre przygotowanie, nutka rywalizacji i autentyczność to cechy, które sprawią, że nasza działalność w sieci będzie owocna. Jak zaprezentować siebie lub swoją firmę

Jak kraść, to od najlepszych

Blaski i cienie pracy kreatywnej   Zdarzyło Ci się wymyślić coś nowatorskiego, z czego byłeś naprawdę dumny, po czym zacząłeś rozkładać tę rzecz na czynniki pierwsze i doszedłeś do wniosku, że to wszystko już było, a Twój rzekomo innowacyjny pomysł tak naprawdę jest zlepkiem pomysłów innych ludzi? Zapewne nie czułeś

Mania wczuwania

Mania wczuwania   Aby stworzyć dobry tekst, trzeba się wczuć. Każdy copywriter ma swoje wypracowane przez lata sposoby na efektywne „wczuwanie się”. Jak to wygląda w praktyce? Niełatwo napisać wciągający tekst, siedząc samotnie ósmą godzinę nad edytorem. Zwłaszcza gdy jest to czterdziesty opis przenośnika łańcuchowego. Nie ma rady. Trzeba się

Nabici w butelkę. Krytycznie o copywritingu

  Przypomnij sobie, ile razy zdarzyło Ci się kupić coś przez internet i później żałować? Albo zarezerwować pokój w hotelu, który na zdjęciach wyglądał zupełnie inaczej niż w realu? Jak często bywamy na siebie źli, bo daliśmy się nabrać na piękne słówka, które nijak mają się do rzeczywistości? Magia reklamy, można